Εγγύηση - Χρήσιμες συμβουλές

Χρήσιμες συμβουλές

Η εγγύηση των στρωμάτων που δίνεται από την ΟΝΑΡ, δίνεται με την προϋπόθεση της σωστής χρήσης του στρώματος και καλύπτεται από τυχόν κατασκευαστικά λάθη και αστοχία υλικών. Η εταιρεία εγγυάται για την πλήρη επιδιόρθωση για το υπολοιπόμενο χρονικό διάστημα της εγγύησης καθώς και τον τεχνικό έλεγχο του στρώματος. Αντικατάσταση με καινούριο στρώμα δεν γίνεται. Στην περίπτωση κακής χρήσης, το κόστος επισκευής και μεταφοράς επιβαρύνει τον πελάτη και κατόπιν συννενόησης με την ΟΝΑΡ. Στην περίπτωση κατασκευαστικού σφάλματος ή αστοχίας υλικών δεν επιβαρύνεται ο αγοραστής και ο τελικός καταναλωτής για την επιδιόρθωση και τη μεταφορά. Αλλάζετε πλευρά στο στρώμα σας (το επάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά) κάθε έξι μήνες περίπου. Πριν το ξαναβάλετε στη θέση του βγάλτε το σε αεριζόμενο χώρο για να αεριστεί. Προτιμήστε ζεστές όχι υγρές μέρες. Το προστατευτικό στρώματος παρέχει στο ύφασμα του στρώματός σας επιπλέον προστασία από τη φθορά, τους λεκέδες και τις μυρωδιές. Προμηθευτείτε ένα από εδώ. Το στρώμα σας θα σας ευγνωμονεί! Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία παραγωγής που αναγράφεται στο στρώμα και με την έκδοση του παραστατικού αγοράς.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ...

• Όταν δεν εφαρμόζονται οι οδηγίες χρήσης.
• Όταν λεκιαστεί ή σχιστεί οποιαδήποτε επιφάνεια του στρώματος.
• Όταν το στρώμα τοποθετείται ακατάλληλα και με δυσκολία στο κρεβάτι χωρίς να έχει κενό 1-2 cm σε μήκος και πλάτος.
• Όταν η βάση, το κρεβάτι ή το υπόστρωμα έχει προεξοχές λόγω κακής ποιότητας.
• Όταν το στρώμα είναι μεγαλύτερο της βάσης του κρεβατιού ή του υποστρώματος.
• Όταν κατά την μεταφορά παραμορφωθεί.
• Έχει βραχεί ή έχουν χρησιμοποιηθεί ακατάλληλα καθαριστικά
• Σε περίπτωση που η μαλακότητα ή η σκληρότητα δεν καλύπτει τις ανάγκες του αγοραστή, επιστροφή του στρώματος δεν γίνεται δεκτή.
Για τον παραπάνω λόγο η ΟΝΑΡ προτείνει να δοκιμάζετε το στρώμα πριν την αγορά.