Yπαναχώρηση - Επιστροφές προϊόντων
Yπαναχώρηση
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρεία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη) αποκλειόμενης της επιβάρυνσής του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.Αν κάποιο προϊόν που σας στείλαμε είναι λάθος η κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτήν δεν επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς αρκεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία επιστροφής με τη διαδικασία μεταφορά και σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.Αν κάποια από τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή η ΟΝΑΡ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.
Ακύρωση Παραγγελίας
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την επεξεργασία των προϊόντων, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία (2310 724 888) είτε με email στο info@onar.com.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας με την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα ή την αμέσως επόμενη που κάνατε την παραγγελία και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν.Για συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία μας ακυρώνει τη συναλλαγή της πιστωτικής κάρτας και για συναλλαγές για τις οποίες έχει γίνει κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, η εταιρεία θα επιστρέφει τα καταβληθέντα ποσά από τον πελάτη.Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.
Επιστροφές εμπορευμάτων
Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται:
1. Αν σε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος / ελάττωμα για τα οποία φέρει την ευθύνη η ΟΝΑΡ (για να διαπιστωθεί το κατασκευαστικό ελάττωμα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να επικοινωνήσει με την ΟΝΑΡ η να στείλει φωτογραφίες στο e-mail της εταιρείας.
2. Αν το προϊόν έχει συσκευασία κατεστραμμένη στη περίπτωση αυτή ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί τη παραλαβή του προϊόντος από τη μεταφορική εξαρχής και να ζητήσει αντικατάσταση από την εταιρεία μας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2310724888.
3. Αν έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους της ΟΝΑΡ, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά.
4. Αν σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς. Αν σε περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό όπως αναγράφονται παραπάνω μπορείτε να στείλετε το προϊόν και μόνο τότε δεν επιβαρύνεστε το κόστος της.
Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου επιλογής του πελάτη και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να γίνεται πρώτα επικοινωνία με την ΟΝΑΡ στο τηλέφωνο 2310724888 η στην φόρμα επικοινωνίας www.onar.com.gr Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται όπως έχουν αποσταλεί,δηλαδή αν η μεταφορική ήταν του πελάτη η μεταφορά θα επιβαρύνει τον πελάτη.
Τα προϊόντα από τον πελάτη προς την ΟΝΑΡ, θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών, ενώ η επιστροφή του τιμήματος που έχει καταβληθεί από το πελάτη θα γίνεται επίσης το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος στην έδρα μας για έλεγχο. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή η ΟΝΑΡ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη,.